نصب سیستم تولید آب گرم خانگی و منبع کویل دار

منبع کویل دار:

سیستم تولید آب گرم خانگی و منبع کویل دار اساساً می تواند مانند هر وسیله الکتریکی دیگری در خانه شما کار کند. با این حال، داشتن منبع تغذیه متفاوت آن ها را از قوانین و مقررات شهرداری مصون نمی گذارد.

تا آن جا که اقدامات ساختمانی فعلی پیش می رود، به دست آوردن آب گرم تحت چتر مهندسی قرار می گیرد، بیشتر از آن چه که در دولت محلی انجام می شود و با این کار، عملکرد چنین سیستمی به عهده صاحبان خانه ها می شود.

چرا سیستم منبع کویل دار برقی را بر منبع کویل دار گازی ترجیح می دهید؟

عملکرد سیستم های منبع کویل دار الکتریکی ذاتاً آسان تر است زیرا فقط به فشار یک دکمه نیاز دارند. علاوه بر این، برخلاف سیستم های منبع کویل دار مجهز به روغن و گاز، هیچ آلودگی نیز ایجاد نمی کنند. یک سیستم تولید آب گرم و منبع کویل دار برقی کارآمد نه تنها به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند بلکه به کاهش شارژ های برق نیز کمک می کند.

مکان های خاصی مانند حمام یا اتاق زیر شیروانی وجود دارد که در آن ها ممنوع است که بخاری آب گرم کنید، خوشبختانه چنین محدودیتی در سیستم های گرمایش برقی اعمال نخواهد شد. با این حال، اگر طبق دستورالعمل سازنده از برخی فضا ها اجتناب شود، شما ملزم به رعایت آنها هستید.

نقطه مناسب را برای نصب منبع کویل دار انتخاب کنید!

در حالی که اکثر قوانین و مقررات موجود در کد لوله کشی هنوز فقط در مورد منابع کویل دار دارای روغن یا گاز اعمال می شود، برخی از دستور العمل ها حتی برای سیستم تولید آب گرم خانگی و منبع کویل دار برقی نیز باید رعایت شوند.

مطابق با کد شهرداری، قبل از نصب سیستم تولید آب گرم خانگی و منبع کویل دار برقی، باید اطمینان حاصل کنید که محل نصب دارای یک مجرای روشن بدون مانع است، به اندازه کافی بزرگ برای عبور منبع کویل دار. علاوه بر این، گذرگاه باید حداقل 30 اینچ ارتفاع، 22 اینچ عرض و حداکثر 20 فوت طول داشته باشد. پس از نصب منبع کویل دار، فضای سرویس 30 اینچ در 30 اینچ نیز باید در امتداد قسمت جلویی یا سرویس آن فراهم شود.

آیا شما نیاز به نصب سیستم منبع کویل دار دارید؟

طبق کد لوله کشی، هیچگونه الحاق یا نصب سیستم لوله کشی خانگی در تأمین آب در کل خانوار اختلال ایجاد نمی کند. در عین حال، منابع کویل دار همچنین بر نیاز به جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی، مربوط به تجهیزات خانگی مانند مخازن آب گرم یا بخاری آب، تأکید می کنند.

به همین دلیل، مطابق بند های کد لوله کشی، باید با هر وسیله گرمایش آب یک شیر نصب شود. این شیر باید نزدیک منبع کویل دار یا حداقل در همان طبقه که منبع کویل دار در آن نصب شده است، قابل دسترسی باشد. به خاطر داشته باشید که، یک شیر باید فقط در یک منبع کویل دار یا دستگاه گرم کننده کار کند.

به منظور اطمینان از کنترل بیشتر، شیر قطع کن باید فقط در قسمت ورودی منبع کویل دار نصب شود و نه در سمت خروجی.

دستگاه های ایمنی را فراموش نکنید!

حفظ ایمنی و تأمین اصلی بدون وقفه عمده ترین نگرانی مهندسان در پروژه های آب است. امروزه بسیاری از سیستم های تولید آب گرم و منبع کویل دار با دستگاه های ایمنی از پیش تعیین شده ارائه می شوند. اما صاحبان خانه بهتر است خودشان هم درک عملکردی از الزامات ایمنی داشته باشند.

در کد های محلی لازم است از طریق استفاده از دریچه های خلاء یا سوراخ بالای لوله اتصال منبع تغذیه آب به منبع کویل دار، از سیفون شدن آب تامین شده به داخل منبع کویل دار جلوگیری کنید. دریچه خلاء همچنین اگر منبع کویل دار در سطح بالا تر از شیر آب باشد یا به طور کلی در سطح جوی بالا تر کار کند، لازم است.

شیر های تسکین دهنده باید درون پوسته دستگاه گرم کننده برقی نصب شوند. در صورت جدا بودن مخزن و منبع کویل دار، شیر می تواند در بیرون باشد، اما به یاد داشته باشید که نباید آن را بین مخزن و منبع کویل دار قرار دهید. شیر دما را به گونه ای قرار دهید که به آب در 6 اینچ عمق مخزن پاسخ دهد. دریچه های کاهش دما و فشار باید به ترتیب در 200 درجه فارنهایت و 150 psi محدود شوند.

از همه مهم تر، دستگاه تولید کننده حرارت برقی و منبع کویل دار شما باید قبل از رسیدن آب به دمای 200 درجه فارنهایت، یک دستگاه قطع کننده انرژی داشته باشد که منبع تغذیه بخاری را قطع کند. علاوه بر این، باید دارای یک سوئیچ جداگانه باشد که به طور کلی کل سیستم را خاموش کند. این مقررات نقشی محوری در مهار هرگونه حوادث احتمالی خواهد داشت.

آیا شما نیاز به بازرسی منبع کویل دار دارید؟

بله حتما. برای کسانی که ممکن است آگاه نباشند، اضافه شدن سیستم منبع کویل دار برقی به سیستم لوله کشی خانگی شما به منزله نصب اضافی به سیستم موجود است. در کد های لوله کشی آمده است که چنین پروژه هایی می توانند قبل یا بعد از اتمام پروژه مورد بازرسی قرار گیرند.

تمام بازرسی ها توسط نمایندگان سیستم کار آب انجام می شود، در طی آن تجهیزات و کیفیت ساخت کار بازرسی می شود تا مشخص شود آیا این پروژه مطابق با استاندارد های محلی است. در این کد همچنین آمده است که در صورت تصویب نشدن این پروژه، صاحبان خانه باید ظرف 10 روز این قانون را رعایت کنند و پس از آن شرکت تاسیساتی مجاز است منبع آب آن ها را محدود کند.

هدف اصلی از بازرسی های منبع کویل دار، اطمینان از ایمنی در همه حال است. بنابراین بازرسی های منبع کویل دار باید بخشی از روند مورد استقبال قرار گیرد زیرا نه تنها شما را در از بین بردن تجهیزات و یا جایگزینی تجهیزات نجات می دهد بلکه مهم تر از همه، آرامش زندگی در یک خانه امن را برای شما فراهم می کند.

سیستم تولید آب گرم خانگی و منبع کویل دار باید در همه خانه ها یک ماده اصلی باشد. حداقل دمای سالانه ثبت شده در حدود 4 درجه سانتیگراد است. در عین حال، منبع آب و دمای آب را در نظر نمی گیرد. در نتیجه، بیشتر اوقات، آب موجود در منبع اصلی تأمین آب بسیار سرد تر از آن چیزی است که شما ترجیح می دهید.

نصب سیستم تولید آب گرم برقی و منبع کویل دار برای خانواده شما می تواند از نظر کارایی و قابلیت استفاده تصمیم ویژه ای باشد، خصوصاً اگر این یک منبع کویل دار بدون مخزن باشد. چنین وسایلی زندگی ما را بسیار راحت تر می کند، اما اگر با مسئولیت پذیری نصب و کار نکند، می تواند مضر هم باشد.

آیا می خواهید در مورد منابع کویل دار اطلاعات بیشتری بدانید؟

کارخانه منبع کویل دار هلدینگ صنایع برتر، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید منبع کویل دار با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین منابع کویل دار را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم.

هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد مرغوب با ساختن برند هلدینگ صنایع برتر به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

کارشناسان فروش منبع کویل دار هلدینگ صنایع برتر همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید منبع کویل دار برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید منبع کویل دار و استعلام قیمت منبع کویل دار با کارشناسان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.

 


Comments

Popular posts from this blog

منبع کویل دار چیست؟